نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 /doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مارکت/ دید در شب / دستگاه IPC-HFW4431T

 

به لطف پیشرفت های روز افزون تکنولوژی و فناوری، حق انتخاب مردم در تمامی زمینه ها حتی خریداری سیستم های امنیتی و نظارتی در حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. فراوانی حق انتخاب در عین مزایایی که به همراه دارد، ممکن است برای افرادی که تجربه چندانی در خریداری این گونه محصولات ندارد کارد را دشوار کنند. گزینه های زیاد نیز ممکن است باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار قصد استفاده از این خدمات را دارند. قطعا خرید سیستم امنیتی برای افرادی که اطلاعات خاصی در این زمینه ندارد، کار ساده ای نخواهد بود. محصولات متنوع، شرکت های سازنده با نام های تجاری بزرگ و همچنین انواع مختلف دوربین ها و سیستم های امنیتی و نظارتی که انتخاب را برای هر فرد حرفه ای و تازه کاری سخت و دشوار می کند. کمک گرفتن از کارشناسان فنی متخصص امور امنیتی برای خرید سیستم ها و دوربین های مدار بسته، فکر خوبی خواهد بود. امروزه دوربین های مدار بسته از تکنولوژی های همانند حسگرهای مادون قرمز، دوربین مدار بسته دید در شب، نورهای ال ای دی برای بالا بردن کیفیت تصاویر ثبت شده در شب و ... بهره می برند که بر عملکرد آنها تاثیر بسزایی داشته است.

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. از جمله توصیه ها و پیشنهاداتی که برای دوربین های مدار بسته به شما داده می شود، دوربین IPC-HFW4431T از محصولات برند معروف داهوا می باشد. دستگاه IPC-HFW4431T با پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های روز دوربین های مدار بسته همانند قابلیت دید در شب، دوربین 4 مگا پیکسلی با ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی و بدنه فللزی مقاوم برابر آب، گرد و غبار به بازار عرضه می شود. تمامی ویژگی های گفته شده و دانستن اینکه دستگاه IPC-HFW4431T از تولیدات شرکت داهوا، یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا، ب هر خریداری را می تواند قانع به خریداری آن کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین  imou  رنجر 2 / دستگاه DH-XVR5216ANX /  دوربین مارکت

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. از آنجایی که انسان در هر مکان و هر زمانی نیاز به احساس امنیت دارد، تکنولوژی سعی داشته است تا با عرضه پیشرفت های جدید خود، در تامین این حس امنیت به مردم کمک کند. اما پیدا کردن مکانی که بتواند شما را در جریان محصولات جدید و پیشرفت های انجام شده در آنها، قرار دهد کار دشواری خواهد بود. سایت دوربین مارکت می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید و کسب اطلاعات باشد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعال است، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کند. کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند. دوربین مارکت علاوه بر فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته، دارای مطالب و محتواهای آموزشی فراوانی نیز می باشد. مطالب و اخبار موجود در سایت برای کسانی که به تازگی قصد آشنایی و یا خرید سیستم های امنیتی را دارند، بسیار موثر خواهند بود.

یکی از محصولات جدید و پیشرفته سایت دوبین مارکت، دوربین  imou  رنجر 2 است. دوربین  imou  رنجر 2 با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فردی همانند چرخش افقی و عمودی، زاویه دید 115 درجه، پشتیبانی از رم تا ظرفیت 256، دید در شب تا مسافت 10 متر و... یکی از بهترین دوربین های حال حاضر بازار کشور می باشد. از دیگر قابلیت های جالب و کاربردی این دوربین 2 مگا پیکسلی می توان به سنسور های تشخیص حرکت و تشخیص صداهای غیرعادی همانند صدای شکستن یا فریاد، اشاره کرد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید از طریق سایت دوربین مارکت آن ها را تهیه کنید دستگاه های دی وی آر و ان وی آر می باشند. این دو دستگاه از جمله دستگاه های ضروری و مهم در هر سیستم امنیتی و نظارتی است که در خرید بهترین نوع آن نباید تردید کرد. دستگاه DH-XVR5216ANX یکی از دستگاه های آنالوگ و تولید شرکت داهوا می باشد که با توجه به 16 کانال ورودی و پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی و تصویری و همچنین پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت، می تواند گزینه ای مناسب برای خریداری باشد.



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i/ دوربین HFW1500THP-I8 / دوربین مارکت

 

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. با مراجعه به سایت دوربین مارکت و استفاده از امکانات آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و تهیه سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرخود، نیست. بدین ترتیب در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه جویی خواهد شد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.

برند هایک ویژن برای افرادی که خریدار و مشتری سیستم های امنیتی و نظارتی هستند، یک برند کاملا نام آشنا و جزو معتبرترین آنها به شمار می رود. دوربین هایک ویزن  جزو دوربین های سری IP این شرکت می باشد که با استفاده از کابل شبکه تصاویر را انتقال می دهد. بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز، ویژگی دید در شب تا حدود 30 متر فاصله، دوربین 2 مگا پیکسلی با کیفیت ضبط تصاویر به صورت اچ دی و در نهایت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن از جمله ویژگی های مهم و بارز دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i می باشند.

در نقطه مقابل این دوربین قوی و مطمئن، یکی از تولیدات شرکت داهوا که همانند هایک ویژن، نامی آشنا و معتبر در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد، وجود دارد. دوربین HFW1500THP-I8 با کیفیت تصویری در حد 5 مگا پیکسل و  نوع اتصال از طریق کابل کواکسیال و زاویه دید در حدود 90 درجه و همچنین ویژگی مهم دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 80 متر، یک گزینه فوق العاده امن و مطمئن برای خریداری و استفاده می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارتی / دستگاه  2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت و خطراتی که جان و مال مردم را تهدید می کنند، تقاضا و استفاده از انواع سیستم های نظارتی و امنیتی روز به روز در حال افزایش است. امروزه در تمامی مراکز تجاری و منازل شاهد دوربین های مدار بسته مختلفی هستیم که متناسب با محیط پیرامون خود، انتخاب شده اند. با پیشرفت هایی تکنولوژی برای دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی به همراه داشته است، تنوع محصولات دوربین های مدار بسته و لوازم جانبی آنها نیز به طرز قابل توجهی بیشتر شده است. امروزه شاهد دوربین سیم کارتی که قابلیت برقراری تماس را دارند، دوربین های خورشیدی که انرژی خود را از نور خورشید تامین می کنند، دوربین های خودرو که با حسگرهای به کار رفته در خود قادر به هشدار پیش از برخورد با سطوح هستند و ... بسیاری مدل جدید دیگر هستیم.

پیشرفت دوربین های مدار بسته به تنهایی کافی نیست. در کنار پیشرفته تر کردن تکنولوژی به کار رفته در دوربین های مدار بسته باید تمامی لوازم دیگری که برای سیستم امنیتی و نظارتی ضروری محسوب می شوند نیز هماهنگ با آنها پیشرفت کنند تا عملکرد و امنیت بهتری داشته باشند. دستگاه ان وی آر نیز با توجه به نقش حیاتی و مهمی که در سیستم های امنیتی و نظارتی ایفا می کند، از این قاهده مستثنی نیست. دستگاه  2108HS-4KS2 از محصولات مطمئن و پر فروش شرکت معتبر و معروف داهوا، یکی از پیشرفته ترین دستگاه های ان وی آر حال حاضر بازار کشور می باشد. دستگاه  2108HS-4KS2 که یک دستگاه ضبط و نگه داری تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته می  باشد، یک دستگاه 8 کانال ورودی برای دوربین های مدار بسته IP می باشد. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، دستگاه  2108HS-4KS2 با پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 8 ترابایت و برخورداری از خروجی هایی با کیفیت اچ دی ام آی و وی جی ای می تواند تصاویر زنده و ضبط شده را با شفافیت بسیار بالایی پخش کند.

دستگاه  2108HS-4KS2 و انواع مختلف دیگر دوبین های مدار بسته همانند دوربین سیم کارتی را می توانید از طریق سایت دوربین مارکت سفارش دهید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین سایت های فعال در زمینه فروش و نصب دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین بیبی کم شیائومی / دستگاه xvr5116hs-i2 / دوربین مارکت

چه نوع دوربینی برای پوشش دهی محیط باز مناسب است؟ کدام مدل دستگاه ان وی آر مناسب دوربین مدار بسته شما می باشد؟ کدام برند بهتر است؟ همچین سوالاتی برای تمام کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته یا هر نوع سیستم امنیتی دیگر را دارند، پیش می آید. یافتن پاسخ این سوالات از طریق مراجعه به سایت دوربین مارکت را می توان سریع ترین و راحت ترین راه حل مقابل شما دانست. سایت دوربین مارکت که در زمینه فروش محصولات و سیستم های امنیتی فعالیت می کند، دارای تنوع بالایی از محصولات است که دست شما در انتخاب باز گذاشته است. برندهای معتبر همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و...  در کنار کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. مشورت با کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می تواند کار شما را برای انتخاب و خرید بسیار ساده تر کند.

برند شیائومی، یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای است که برخی از محصولات آن مانند دوربین بیبی کم شیائومی جزو محصولات پرفروش دوربین مارکت قرار دارد. دوربین بیبی کم شیائومی بی سیم گردان با قابلیت اتصال به اینترنت توانایی ارسال تصاویر بر روی برنامه نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر را دارد. علاوه بر این، دوربین فول اچ دی دوربین بیبی کم شیائومی و حالت گردان آن، این دوربین را برای پوشش دهی فضاهای داخلی تبدیل به گزینه ای ایده آل کرده است.

در کنار دوربین بیبی کم شیائومی، یکی دیگر از محصولات پرفروش و البته ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه xvr5116hs-i2 است. دستگاه xvr5116hs-i2 که یکی از دستگاه های آنالوگ تولیدی شرکت معتبر و مشهور داهوا می باشد، با پشتیبانی از انواع فرمت های گرافیکی قابلیت اجرای تصاویر با کیفیت های مختلف را دارد. علاوه بر این موارد، بهره مندی از  کانال تصویر و قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت، دستگاه xvr5116hs-i2 به یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین دستگاه های آنالوگ موجود در بازار تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته آیمو / دستگاه NVR4232-4KS2/ دوربین مارکت

 

با افزایش استقبال از فروشگاه های آنلاین، بسیاری از کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند. امروزه تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توان از طریق خرید آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای کسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نیز، جستجو در سایت های فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط می باشد. سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز می توان از طریق آنلاین خریدار کرد. سایت های متعددی در زمینه فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند، علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات با توضیحاتی که درباره هر محصول به خریداران ارائه می دهد، کار آنها را برای خرید و آشنایی بیشتر با کاربرد آن محصول آشنا می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، علاوه بر سیستم های امنیتی و نظارتی تمامی لوازم موردنیاز برای تامین امنیت منزل و محیط کار و حتی ماشین خود را، تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که برای نصب و فعال سازی یک سیستم امنیتی و نظارتی از ضروریات به شمار می رود، دستگاه ان وی آرNVR می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، در کنار دوربین های خود اقدام به تولید دستگاه های ان وی آر هماهنگ با دیگر محصولات خود می کنند. دستگاه ان وی آر، دستگاهی است که تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته برای نگه داری به آن، ارسال می شود. دستگاه NVR4232-4KS2، یکی از دستگاه های تولید شرکت داهوا است که به خوبی می توانند علاوه بر دوربین های شرکت داهوا، با عملکرد تحت شبکه ای خود دوربین های مدار بسته تا کیفیت 8 مگا پیکسل را پشتیبانی کند.

در کنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن یک دستگاه دوربین مدار بسته پیشرفته می تواند امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. دوربین مدار بسته آیمو، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و خاص در دنیای دوربین های مدار بسته تبدیل شود. توانایی تشخیص صداهای کم و غیر عاد، قابلیت چرخش افقی و عمودی دوربین، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل، دید در شب و همچنین بی سیم بودن دوربین مدار بسته آیمو را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار دانست.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

خرید دوربین خورشیدی / دستگاه xvr5104hs-i2 / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت را می توان یکی  از کاربردی ترین و مفید ترین سایت های فعال در عرصه ی سیستم های امنیتی و نظارتی قلمداد کرد. سایت دوربین مارکت با بهره مندی از تنوع بالای محصولات و در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصین با تجربه ای که مهارت بالا و آشنایی خوبی با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی دارند، می تواند به بسیاری از مشتریان و افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته، دزدگیر، دوربین خودر و یا هرگونه سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، راهنمایی و کمک کنند. با توجه به اطلاعات و مطالبی که در سایت دوربین مارکت قرار دارد، خریداری بسیاری از محصولات حتی برای افراد نا آشنا با آن محصول نیز به راحتی امکان پذیر می باشد. به طور مثال، هنگامی که یک فرد به قصد خرید دوربین خورشیدی وارد سایت دوربین مارکت می شود، علاوه بر تنوع بالا و کیفیت خوب محصولات می تواند از با مطالعه مطالب و توضیحاتی که در رابطه با نحوه کار و شیوه صحیح استفاده از دوربین خورشیدی، انتخابی مناسب و صحیح داشته باشد. سایت دوربین مارکت همواره سعی داشته است با به روز رسانی محصولات و مطالب خود، از روش ها و شیوه های مختلف رضایت مشتریان خود را جلب کند. با توجه به سالهای متوالی ای که در این زمینه فعالیت داشته است به طور مشهود می توان فهمید که در این امر از عملکردی قابل قبول برخوردار بوده است.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دستگاه ان وی آر است. دستگاه ان وی آر یک عضو جدا نشدنی در سیستم های امنیتی و نظارتی است که محل نگهداری اطلاعاتی است که توسط دوربین های مدار بسته به آن ارسال می شود. دستگاه xvr5104hs-i2 که یک دستگاه آنالوگ و از تولیدات برند بسیار معروف و معتبر داهوا می باشد، یکی از دستگاه های ان وی آر موجود در بازار است که قابلیت پشتیبانی از 16 کانال ورودی دوربین مدار بسته را دارد. دستگاه xvr5104hs-i2 را می توان یکی از مطمئن ترین و سریع ترین دستگاه های ان وی آر موجود در بازار دانست که از قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 10 ترابایت برخوردار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه NVR 4116HS-4KS2/ دوربین لامپی / دوربین مارکت

 

با توجه به افزایش جرم و جنایت، تامین امنیت محل زندگی و محل کار از اولویت ها و ضروریت های جهان امروزی به شمار می رود. مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های جدیدی که در بازار عرضه می شود می توان این امنیت را تامین کرد. بسیاری از شرکت ها و برندهای معتبر جهانی، با وارد شدن در عرصه ی سیستم های امنیتی تنوع محصولات در این زمینه را خیلی بیشتر از گذشته، افزایش داده اند. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های مدار بسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.

از جمله محصولاتی که می توان برای تامین امنیت درون منزل از آنها استفاده کرد، دوربین لامپی است. دوربین لامپی یکی از پیشرفت های دنیای تکنولوژی که بسیار مورد توجه و استقبال همگان قرار گرفته است. دوربین لامپی برای اماکنی که از نظر زاویه برای نصب دوربین مدار بسته در ابعاد دیگر، مناسب نیستند بسیار کاربردی است. با قرار دادن دوربین لامپی در مکان لامپ، می توانید همزمان دارای یک دوربین مدار بسته باشید که قادر به ایجاد نور نیز است.

هر سیستم امنیتی و نظارتی، نیازمند مکانی برای ذخیره سازی و حفظ تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته می باشد. وظیفه این کار بر عهده دستگاه ان وی آرNVR می باشد. شرکت معتبر و معروف داهوا که یکی از پیشگامان صعنت سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشد، دستگاه های ان وی آر متعددی متناسب با دوربین های مدار بسته تولید شرکت خود، به بازار عرضه کرده است. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 یکی از این دستگاه های محصول داهوا می باشد که تحت شبکه کار می کند. دستگاه NVR 4116HS-4KS2 قابلیت پشتیبانی تا کیفیت 8 مگا پیکسل دوربین را دارد و از پهنای باند 200 mbps پشتیبانی می کند. در صورت تمایل به خریداری دوربین لامپی و دستگاه NVR 4116HS-4KS2 می توانید از سایت دوربین مارکت دیدن کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP/ دوربین مارکت / دزدگیر گپ

 

امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته بسیار بیشتر از سال های قبل مورد استفاده قرار می گیرند. همه ی افراد دوست دارند از اتفاقاتی که که در غیابشان در منزل و یا محل کار رخ می دهد، خبردار شوند. مطلع شدن زود هنگام و به موقع در زمان وقوع اتفاقی ناگوار مانند آتش سوزی و یا  مورد سرقت قرار گرفتن می تواند با نشان دادن واکنش سریع و مناسب، از بیشتر شدن خسارات و تلفات جلوگیری کرد. امروزه سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته این نیاز را تامین می کنند. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی حس نیاز مردم به امنیت و حفاظت برابر اتفاقات پیش بینی نشده، را تا حدود زیادی برطرف می کند. به لطف تنوع محصولاتی که شرکت های مختلف در این عرصه به بازار ارائه می دهند، تقریبا می توانند تمام حس امنیتی که دوست دارید به شما القا کنند. تنوع بالا و حس امنیتی که استفاده از این محصولات به آدم می دهد، مردم بسیاری را به استفاده از این نوع سیستم های امنیتی و نظارتی تشویق کرده است. شما با خرید دوربین مدار بسته بیسیم و دوربین مداربسته برای محل زندگی و محل کسب و کار خود نه تنها امنیت آن را تامین می کنید بلکه خاطر خودتان را بابت آنجا راحت می کنید.سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته از نظر هزینه ها نیز بصرفه هستند.

در صورتی که در این زمینه تازه کار و بی تجربه هستید، کمک گرفتن از کارشناسان سیستم های امنیتی و یا فروشندگان این محصول فکر خوبی می تواند باشد. از آنجایی که سیستم های امنیتی و نظارتی شامل دوربین های مدار بسته (از نوع بی سیم و با سیم)، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، دوربین بیبی کم و ... می شوند، انتخاب گزینه مناسب با توجه به نیاز و مورد استفاده، می تواند کار دشواری باشد. مشورت و راهنمایی گرفتن از کارشناسان می تواند به شما را در انتخاب بهترین محصول با توجه به کاربردی که شما از آن انتظار دارید، کمک فراوانی کند. مشاوره گرفتن و سپردن این وظیفه به افراد متخصص، نه تنها کار شما را راحت تر می کند بلکه کیفیت سیستم امنیتی را نیز تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. از جمله سایت هایی که می توانید دوربین های مدار بسته مختلف را تهیه کنید، سایت دوربین مارکت است. شما می توانید با دزدگیر گپ و یا انواع دوربین های مدار بسته دیگر همانند دوربین DAHUA DH-HAC-HFW1200TP، امنیت محل کار یا زندگی خود را تامین کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین داهوا b1a21p /  دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان همگی و همزمان در سایت دوربین مارکت مشاهده کرد. سایت دوربین مارکت را می توان مقصدی مناسب برای افراد حرفه ای و تازه کار دانست. افراد حرفه ای می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و به سرعت تهیه کنند. افرادی که به تازگی قصد خرید دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانندن با توجه به توضیحاتی که درباره عملکرد هر محصول داده شده است و همچنین مطالعه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی که در سایت دوربین مارکت موجود است، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. پس از کسب اطلاعات لازم و جستجو در بین محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود.

یکی از محصولات برند معروف و معتبر داهوا که نزد همگان به کیفیت بالا شناخته می شود، دوربین داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-aاست. دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a که در دسته دوربین های دام آنالوگ قرار می گیرد، از تکنولوژی هایی مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربین 4 مگا پیکسلی با کیفیت اچ دی، حسگرهای مادون قرمز، ویژگی  دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداری از تمامی امکانات ذکر شده و کیفیت بدنه بالای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبدیل به یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سایت دوربین مارکت و بازارهای داخلی کرده است.

دیگر محصول مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا، دوربین داهوا b1a21p است که در سایت دوربین مارکت موجود است. دوربین داهوا b1a21p نیز همانند دوربین مدار بسته قبلی برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و از دارای دوربین آنالوگ است. دوربین داهوا b1a21p با کیفیت 2 مگا پیکسلی و کیفیت فول اچ دی ، می تواند برای فضاهای بیرونی یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن به شمار رود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

dh-hac-hdw1200emp-a/ دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین سیم کارت خور بولت / دستگاه XVR-1B04 / doorbinmarket.com

با توجه به افزایش نیاز و تقاضا برای سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت ها و برندهای معتبر زیادی اقدام به تولید این محصولات کرده اند. تنوع بالای محصولات و تفاوت کیفیت و عملکردهای مختلف آن ها، هر فرد تازه کار در این عرصه را گیج و سردرگم می کند.  بنابراین سایت هایی که در زمینه فروش این سیستم ها فعالیت می کنند نیز با توجه به تقاضای فراوان برای نصب سیستم های امنیتی و نظارتی، متقابلا رشد روز افزونی داشته اند. از جمله این سایت ها که شما می توانید از طریق مراجعه به آن بسیاری از برندها و تولیدات آن ها را مشاهده کنید سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com است. مطالعه مطالب و سپس خریداری کالای مورد نظر از سایت دوربین مارکت،  برای افرادی که به تازگی قصد آشنایی و خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته دارند و هنگام مواجه به تنوع کالاها و اسامی مختلف آن ها دچار سردرگمی می شوند، گزینه مناسبی است. نقاط قوت و مکان صحیح قرار گیری اکثر دوربین ها در قالب توضیحات بیشتر هر محصول در صفحه آن درج شده است که می تواند به مشتریان در انتخاب مناسب ترین دوربین مدار بسته متناسب با مکان دلخواه خود، کمک کند.

دوربین های مدار بسته سیم کارت خور را می توانی یکی از پیشرفت ها و تغییرات مفید دنیای دوربین های مدار بسته دانست. به دلیل استقبالی که از این تکنولوژی صورت گرفت، دوربین های سیم کارت خور به شکل های متنوع و متناسب با اماکن مختلف به بازار عرضه و به سرعت جزو پر فروش ترین محصولات بازار شدند. دوربین سیم کارت خور بولت، به دلیل بی نیاز بودن به وجود مودم برای اتصال به اینترنت و ارسال تصاویر به صورت بی سیم، یکی از امن ترین و کاربردی ترین دوربین های موجود در بازار می باشد.

دوربین های سیم کارت خور بولت و به طور کلی تمامی دوربین های مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کنند، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند تا تصاویر و صداهای ضبط شده خود را به آن ارسال کنند. دستگاه XVR-1B04 که یکی از محصولات پر فروش برند داهوا می باشد، قادر است از تکنولوژی ها و کیفیت های متعدد تصاویر پشتیبانی کند که یک نکته مثبت در رابطه با دستگاه XVR-1B04 به شمار می رود. هر دو محصول دوربین سیم کارت خور بولت و دستگاه XVR-1B04 در سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com موجود هستند که می توانید با مراجعه به آدرس آن، با جزئیات و ویژگی های بیشتر این دو دستگاه آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر فایو / دوربین dh-hac-hfw1400tp/ دوربین مارکت

 

بسیاری از کسانی که به دلیل مشغله کاری و یا مشکلات دیگر نمی توانند به طور مداوم در منزل و یا محل کار خود حضور داشته باشند، اغلب مایل به استفاده از انواع دزدگیر و دوربین های امنیتی و نظارتی برای برای تامین امنیت محیط داخلی و بیرونی محیط مورد نظر خود هستند. با توجه به به رقابت شدیدی که در فروش و نصب محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی وجود دارد، نه تنها خرید این محصولات کار دشواری می باشد، بلکه انتخاب بهترین گزینه نیز از همیشه سخت تر شده است. به همین دلیل سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین اطلاعات و توضیحات درباره محصولات موجود در سایت دوربین مارکت سعی در کمک به خریداران این محصولات دارد. سایت دوربین مارکت که سالیان سال است در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به فعالیت است، با در اختیار داشتن کادری مجرب و با تجربه قادر خواهد بود بهترین راهنمایی و توصیه را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

یکی از محصولاتی که در مورد خرید دزدگیر می توان به مخاطبان و کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توان پیشنهاد داد، دزدگیر فایو می باشد. دزدگیر فایو که یکی از مقرون به صرفه ترین دزدگیرهای اماکن موجود در بازار می باشد. دزدگیر فایو با پشتیبانی از 4 زون و بهره مندی از قابلیت شنود محیط و مجهز به آنتن های تلسکوپی که دریافت امواج رادیویی را امکان پذیر می کند، یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین دزدگیرهای اماکن است که می توانید با قیمت مناسب از دوربین مارکت تهیه کنید.

یکی دیگر از محصولات پرفروش و قابل اعتماد که در سایت دوربین مارکت موجود است و می توانید مشاهده کنید، دوربین dh-hac-hfw1400tp از برند معتبر و معروف داهوا است. دوربین dh-hac-hfw1400tp با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، یکی از بهترین گزینه های دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار سیستم های امنیتی و نظارتی کشور است. پشتیبانی از دید در شب تا 20 متر، چرخش 360 درجه دوربین، در کنار خروجی اچ دی، دوربین dh-hac-hfw1400tp را به یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین های مدار بسته در دسترس خریداران، تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

dh-hac-t1a21p/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.

دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک بندر عباس / بهترین مهد کودک شیراز / وولک

 

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

وولک در مسیر انتخاب بهترین مهد کودک برای فرزند عزیزتان، همراه شماست. کافی است به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کرده و در آن جا بهترین مهد کودک های سراسر ایران را مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک در قم / بهترین مهد کودک ارومیه / https://www.voolak.com

 

مهد کودک در قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود. بنابراین انتخاب یک مهد کودک قم خوب یا هر شهری که در آن زندگی می کنید یکی از اولویت های والدین است؛ زیرا مهد کودک قم یا مهد کودک شهر سکونتتان یکی از بهترین مکان ها برای کودکان بعد از دوسالگی است که بتوانند در آن در کنار احساس امنیت و آرامش رفتار های اجتماعی و حضور در اجتماعی خارج از خانواده خود و ارتباط با کودکان دیگر را یاد بگیرند.

مسلما مهد کودک ارومیه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوان از آن مهد کودک ارومیه به عنوان یک مهد کودک خوب در ارومیه یا حتی بهترین مهد کودک ارومیه نام برد. قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک ارومیه حتما به نکات زیر توجه کنید. از آنجایی که کودکان شاید در ابتدا به دلیل ترس از ورود به مهد کودک برای رفتن و ثبت نام در مهد کودک ارومیه یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنید تمایل نشان ندهند، بنابراین مهد کودک ارومیه که کودک خود را برای ثبت نام به آن مهد کودک ارومیه می برید باید از ابزاراتی که معمولا کودکان به آن علاقه دارند مانند اسباب بازی های متفاوت کودکان را برای رفتن به مهد کودک ارومیه تشویق کند.

لیست کامل مهد کودک های بیشتر در این دو استان و شهر های بیشتر ایران را می توانید در وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com ببنید.



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی دونات / کاردستی مبل / کاردستی ساده

 

کاردستی دونات یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به ساخت کاردستی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید. انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به ساختن کاردستی بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین کاردستی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ساخت کاردستی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از ساخت کاردستی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند. همچنین ساخت کاردستی دونات یا هر کاردستی دیگر فواید دیگر برای رشد شخصیتی کودکان دارد.

کاردستی، یکی از فعالیت های جذابی است که که کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. ویدیو کاردستی مبل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته شده است. به کاردستی هایی مانند کاردستی مبل بالا که تنها به وسیله ی کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند کاردستی های اوریگامی می گویند. کاردستی های اوریگامی هزینه بسیار کمی دارند زیرا تنها با کاغذ می توانید آن ها را بسازید. بنابراین با آموزش کاردستی مبل و نشان دادن ویدیو به فرزند خود، او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید.

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد .



:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سفید برفی / نقاشی پیتر پن / نقاشی کودکانه

 

برای کشیدن نقاشی سفید برفی تنها داشتن آبرنگ یا مداد رنگی کافی است. نقاشی سفید برفی برای کودکان کاملا مناسب است و به راحتی می توانند آن را بکشند. نقاشی سفید برفی یکی از زیباترین شخصیت هایی است که کودکان به ان علاقه نشان می دهند و کارتون آن را تماشا می کنند. نقاشی سفید برفی به طور بسیار ساده ای کشیده می شود و برای کودکان بسیار راحت است.

بسیاری از کودکان شخصیت های کارتونی را برای خود الگو قرار می دهند و برای کشیدن نقاشی سفید برفی ذوق بسیاری نشان می دهند. کشیدن نقاشی سفید برفی کودک را شاد می کند و او را برای انجام کارهای هنری بزرگتر آماده می کند.

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیتر پن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی تاب / کاردستی کتاب / وولک

 

کاردستی تاب به صورت ویدئویی در وولک پخش می شود و پخش ویدئوی کاردستی های مختلف می تواند هزینه های شما بریا کلاس های آموزشی گران قیمت را کاهش دهد. ویدئوی کاردستی تاب را می توانید به صورت آنلاین و رایگان در وولک تماشا کنید یا برای اینکه کودک به صورت مستقل کاردستی تاب را بسازد آن را برای کودک پخش کنید. همچنین یکی از کارهایی که کودک را تشویق می کند تا کاردستی تاب را بسازد این است که شما خودتان هم همراه او باشید و ابتدا خودتان کاردستی را بسازید تا کودک هم شما را الگوی خود قرار دهد و در ساخت آن انرژی داشته باشد. یکی از وسایلی که کودکان برای بازی با آن ذوق بسیاری دارند، تاب و سرسره است که در برای بازی با آن با خانواده به پارک می روند بعضی وقت ها هم کاردستی تاب می تواند آن ها را به ذوق بیاورد.

کتاب وسیله ای است که تمام طول عمر از آن استفاده می کنیم و به قولی یار مهربان است که از آن می آموزیم و می توانیم به وسیله کتاب کار های بزرگی انجام دهیم. کاردستی کتاب می تواند یکی از مهم ترین کاردستی هایی باشد که به کودک خود یاد می دهید و او را با این کار تشویق به مطالعه و یادگیری می کنید. ویدئوی کاردستی کتاب در وولک در حال پخش است و شما به راحتی می توانید آن را بسازید و به کودکان در خانه بیاموزید تا هم اطلاعات آن ها بالا برود و هم سرگرم باشند.

کاردستی کتاب به صورت کاملا ساده طراحی شده و نیاز به هیچ گونه دانشی ندارد. با کاردستی کتاب می توانید کودک را تشویق به مطالعه کنید و حتی شاید در آینده نویسنده ای ماهر شوند و بتوانند در کتاب های خود تمام خلاقیت و دانشی را که آموخته اند پیاده کنند. همیشه از کار های کوچک و ساده می توان به اهداف بزرگ رسید. نوسندگی هم هدف بزرگی است و نویسندگان بزرگی نیز در دنیا پرورش یافته اند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی کریسمس / کاردستی کتابخانه / https://www.voolak.com

 

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کریسمس یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کریسمس را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کتابخانه یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کتابخانه را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

بنابراین برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب برای کودک، اشتیاق آن ها را به ساخت کاردستی یا دیگر فعالیت ها و سرگرمی های مفید برای آن ها، افزایش دهید.

برای دیدن سرگرمی های بیشتر برای کودکان خود در وولک، به نشانی اینترنتی ما یعنی، https://www.voolak.com مراجعه نمایید. در وولک هم چنین می توانید بازی ها و کارتون های متناسب با سن فرزندتان را نیز به صورت رایگان و راحت مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی پیتزا / کاردستی روز پدر / وولک

 

کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که می تواند برای کودکان در مسیر های رشد متفاوت بسیار مفید است. حتی ساخت کاردستی های کودکانه می تواند در مسیر رشد شخصیتی کودکان شما نیز کمک کند چرا که باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شوند.

برای این که بتوانید کودکان امروزی را به بازی های دیجیتالی و کامپیوتری باید از ترفند هایی هوشمندانه استفاده کنید. به عنوان مثال طرح و ایده ی ساخت کاردستی پیتزا می تواند ایده ای جذاب برای کودکان شما باشد. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی پیتزا است خودتان نیز با او به ساخت کاردستی پیتزا مشغول شوید چرا که کودکان به انجام بازی ها، فعالیت ها و سرگرمی هایی که به صورت گروهی انجام می شوند بیشتر از انجام فعالیت ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند.

زمانی که کودک شما ساخت کارستی روز پدر خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است چرا که کافی بودن میزان آن یکی از شروط سلامت روتانی است، بهتر است از سن بسیار کم به آن توجه ویزه شود تا کودکان امروزی در روز های بزرگسالی خود دچار اختلالات متفاوت نشوند.

همانطور که موارد متفاوت اشاره کردیم ساخت یک کاردستی روز پدر ساده می تواند فواید متفاوتی برای کودک شما داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی های متنوع کودکانه باعث رشد بهتر جسمی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال کودک شما برای ساخت کاردستی روز پدر خود باید از دست های خود کمک بگیرد تا بتواند به طرح نهایی برسد. بنابراین در حال ورزش و تقویت عضلات دست خود نیز هنگام ساخت کاردستی روز پدر می شود.

این دو کاردستی جذاب و صدها کاردستی و نقاشی دیگر را می توانید در وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی ساعت دیواری / کاردستی تانک / کاردستی کودکانه

 

ساخت کاردستی ساعت دیواری یا طرح های کودکانه دیگر، هوش فرزندان شما را افزایش می دهد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ساعت دیواری یا هر طرح دیگری را با موفقیت به اتمام می رساند، باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند شما می شود. همچنین ساخت کاردستی ساعت دیواری و طرح های جذاب کودکانه ی دیگر باعث تقویت و کمک به رشد جسمانی فرزند شما نیز می شود زیرا به عنوان مثال با ساخت کاردستی ساعت دیواری مهارت کنترل عضلات دست در کودک شما افزایش می یابد و همچنین این امر باعث کمک به هماهنگی هر چه بیشتر حواس پنجگانه فرزند شما خواهد شد.

بنابراین فعالیت ها و سرگرمی هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر و افزایش آگاهی اشان کمک می کند، محبوبیت زیادی در بین کودکان دارند و کاردستی یکی از همین سرگرمی ها است. به عنوان مثال ساخت کاردستی تانک می تواند فرزندان شما را با وسایل نقلیه و جنگی بیشتری آشنا کند. اما در نظر داشته باشید که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتالی و کامپیوتری بیشتر علاقمند هستند.

کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی کودکانه ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم .

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک مشهد / مهد کودک در اهواز / https://www.voolak.com

 

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. حضور در مهد کودک و توسعه روابط کودک، مهارت کلامی را در ذهن و کلام او تقویت می کند. صحبت کردن مربیان مهد با کودکان، صحبت کردن کودکان با یکدیگر، فعالیت های شعر خوانی و قصه گویی برای کودکان از جمله کارهایی است که در بهترین مهد کودک های مشهد برای رشد مهارت های کلامی در کودک انجام می شود.

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. درست است که مهد کودک باید مکانی برای راحتی، سرگرمی و بازی کودکان باشد اما صدرصد بهتر است تا مقررات و قوانین مورد نیاز و ضروری را نیز داشته باشد و از همه مهم تر به آن قوانین پایبند باشد. به عنوان مثال مهد کودک ها باید در انجام به موقع واکسیناسیون های کودکان و چک آپ های منظم آن ها نظارت داشته باشند و در این مورد سختگیرانه عمل کنند و بهترین مهد کودک اهواز بی شک باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

اگر شما هم به دنبال یک مهد کودک خوب برای فرزند خود هستید، فرصت را از دست ندهید و همین الان به وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک کرمانشاه / قیمت مهد کودک رشت  / وولک

 

بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

قیمت مهد کودک رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند. یک مهد کودک خوب مانند بهترین مهد کودک رشت، کودک شما برای رفتن به مدرسه آماده می کند. تجارب و تحقیقات نشان داده است که کودکانی که قبل از رفتن به دبستان به مهد کودک و پیش دبستانی رفته اند تجربه بهتری از روی اول مدرسه داشته اند زیرا قبل از رفتن به مدرسه آمادگی لازم را برای حضور در یک محیط اجتماعی با حضور افرادی به غیر از خانواده داشته اند.

اگر شما هم دوست دارید مهد کودک های بیشتری را در این دو شهر زیبا بشناسید؛ می توانید به وبسایت وولک مراجعه کرده و لیست مهد کودک های بیشتر را در آن مشاهده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جاکفشی / کاردستی آویز / https://www.voolak.com

 

برای ساخت کاردستی جاکفشی می توانید به ویدئو آموزشی آن در وولک مراجعه کنید ویدیوی آموزش کاردستی جاکفشی در ولایت به صورت کاملاً رایگان و آنلاین دریافت می‌شود و می‌توان با استفاده از این آموزش ها کودک را به نوعی به کلاس‌های آموزشی فرستاد و او را در خانه سرگرم کرد. برای دریافت ویدئو آنلاین و رایگان کاردستی جاکفشی در این سطح بمانید و به قسمت بالا مراجعه کنید یا در قسمت کاردستی های وولک هم کاردستی جا کفشی را تماشا کنید.

کاردستی جاکفشی با مقوا ساخته می شود و برای اندازه گیری ابعاد مقوا لازم است که والدین به کودک کمک کنند و همچنین شاید کودک نتواند کاردستی به این بزرگی که تعدادی کفش در آنجا شود را به تنهایی بسازد پس لازم است در برخی از مراحل ساخت کاردستی جاکفشی به کودک کمک شود.

ویدئوی کاردستی آویز در وولک می تواند بسیار جذاب و مفید باشد. یکی از فایده هایی که ویدئوی کاردستی آویز دارد، این است که هزینه های بسیار زیاد برای آموزش کاردستی به صورت حضوری کاهش می یابد. همچنین هزینه های رفت و آمد برای رفتن به کلاس هم کاهش پیدا می کند. همچنین آموزش از طریق ویدئو باعث می شود خودتان هم مستقیما بر آموزش کودک نظارت داشته باشید.

کاردستی آویز می تواند به صورت ساده تهیه شود و نیاز به کمک کسی هم نیست. کاردستی آویز با کاغذ رنگی و مقوا آماده می شود و به راحتی نیز ساخته می شود. یکی از ویژگی هایی که کاردستی آویز به همراه دارد این است که کودک با رنگ های آن شاد می شود و در اتاق او این آویز ها می درخشند. کاردستی آویز می تواند اعتماد به نفس کودک را نیز افزایش دهد و او را به نوعی برای اینکه در اجتماع قوی تر ظاهر شود آماده می سازد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی پیراشکی / نقاشی فضانورد / نقاشی کودکانه

 

یکی از خوراکی های خوشمزه کودکان، پیراشکی است و کودکان می توانند چیزهایی که دوست دارند را نقاشی بکشند. برای اینکه بتوانند راحت تر این کار را انجام دهند بهتر است که آموزش ببینند و با توجه به اینکه هزینه های آموزش نقاشی بسیار زیاد است می توانند آموزش نقاشی پیراشکی را در وولک به صورت ویدئویی تماشا کنید. نقاشی پیراشکی در وولک برای همه به صورت رایگان پخش می شود. برای اینکه نقاشی پیراشکی را تماشا کنید می توانید به قسمت بالا مراجعه کنید و ویدئو را پلی کنید.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی فوتبال دستی / کاردستی تراکتور / وولک

 

کاردستی فوتبال دستی می تواند کودک را به هیجان آورد و او را در خانه سرگرم کند. همچینین با ساخت کاردستی فوتبال دستی و بازی با آن محیطی گرم و صمیمی در خانه ایجاد می کنید و کودک را قبه نوعی در خانه مشغول و سرگرم نگه می دارید. کاردستی فوتبال دستی به صورت کاملا ساده ساخته می شود و جای نگرانی نیست که کمودک از پس آن بر نیاید مگر اینکه نیاز به اندازه گیری داشته باشد که در این صورت شما باید برای او اینکار را انجام دهید و تمام یرش ها و اندازه گیری های دقیق کاردستی فوتبال دستی را انجام دهید. تمامی نکات در ویدئوی کاردستی فوتبال دستی گفته شده لطفا تماشا کنید.

لوازم مورد نیاز برای کاردستی تراکتور مقوا هایی است که کارایی ندارند و نیازی نیست مجددا برای خرید مقوا اقدام کنید و هزینه زیاد کنید. برای ساخت کاردستی تراکتور اگر فرزندتان قصد تنهایی ساختن آن را دارد می توانید کار با قیچی را خودتان انجام دهید و برای سرهم کردن آن کودک را تنها بگذارید و یا به صورت کلامی او را کمک کنید. کاردستی تراکتور بسیار ساده ساخته می شود ولی نتیجه بسیار جالبی برای کودک شما خواهد داشت. نتیجه ساخت کاردستی تراکتور برای کودک ممکن است در طولانی مدت جواب دهد و در آینده به ساخت سازه های بزگتر علاقه مند شود. مثلا با ساخت یک کاردستی تراکتور ساده به مهندس شدن علاقمند شود و در ادامه به تحصیل در این زمینه یا طراحی سازه های مختلف مشغول شود. ساخت کاردستی تراکتور می تواند زمینه رفتار های بهتری را فراهم کند. مثلا کودک می تواند با ساخت کاردستی تراکتور اعتماد به نفس خود را افزایش دهد یا با ساخت کاردستی تراکتور خلاقیت خود را افزایش دهد.

برای دیدن ایده ها و کاردستی های بیشتر در وولک کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک تبریز / مهد کودک در ارومیه / وولک

 

یکی دیگر از المان های بسیار مهم در انتخاب مهد کودک برای بچه ها، قیمت و شهریه آن مهد کودک می باشد. قیمت مهد کودک تبریز توسط سازمان بهزیستی استان آذربایجان شرقی و با توجه به امکگانات و تجهیزات ان مهد کودک برای خانواده های تبریزی تعیین می شود. واضح است قیمت مهد کودک های شخصی تبریز، بالاتر از مهد کودک های دولتی این شهر می باشد. امکانات و برنامه های مدون هر مهد کودک تبریز در نرخ شهریه آن مهد تاثیرگذار است.

مربیان نباید در مهد کودک به کودک آزاری بپردازند و محیط مهد کودک را برای بچه ها متشنج و ناامن کنند بلکه باید با ایجاد سرگرمی و برنامه های تفریحی و شاد برای کودک، مهد کودک را به محیطی شاد و جذاب برای کودکان تبدیل کنند.

بهترین مهد کودک های ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

وولک سایتی کودکانه است که علاوه بر سرگرمی های متداول برای کودکان، نقاشی و کاردستی های متنوع، لیستی کامل از مهد کودک های ایران را نیز برای والدین عزیز فراهم آورده است تا بتوانید به راحتی بهترین مهد کودک را برای فرزندان خود انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک رشت / لیست مهد کودک اصفهان / https://www.voolak.com

 

شهریه مهد کودک رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسات خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند.  حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. برای بررسی بیشتر مهد کودک های این شهر، به شما پیشنهاد می کنیم تا به وبسایت وولک https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک های اصفهان به شمار می آیند که تمامی آن ها را می توانید در لیست مهد کودک اصفهان مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک ارومیه / قیمت مهد کودک کرج / https://www.voolak.com

 

مهد کودک ارومیه باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا بتوان از آن مهد کودک ارومیه به عنوان یک مهد کودک خوب در ارومیه یا حتی بهترین مهد کودک در ارومیه نام برد. قبل از ثبت نام کودک خود در مهد کودک ارومیه حتما به نکات زیر توجه کنید. شهریه مهد کودک های ارومیه و هزینه مهد کودک در ارومیه نیز به نکات زیر بستگی دارد:

از آنجایی که کودکان شاید در ابتدا به دلیل ترس از ورود به مهد کودک برای رفتن و ثبت نام در مهد کودک ارومیه یا هر شهر دیگری که در آن زندگی می کنید تمایل نشان ندهند، بنابراین مهد کودک ارومیه که کودک خود را برای ثبت نام به آن مهد کودک ارومیه می برید باید از ابزاراتی که معمولا کودکان به آن علاقه دارند مانند اسباب بازی های متفاوت کودکان را برای رفتن به مهد کودک ارومیه تشویق کند.

قیمت شهریه مهد کودک، از معیار های مهم انتخاب یک مهد کودک برای والدین می باشد. قیمت مهد کودک کرج با توجه به فعالیت ها و برنامه آموزشی و تفریحی مدون برای کودکان تعیین می شود. هم چنین قیمت مهد کودک هایی که زیر نظر سازمان بهزیستی و توانبخشی کشور فعالیت می کنند، طبق مصوبات این سازمان تعیین می شود، اما مهد کودک هایی که به صورت خصوصی تاسیس شده و فعالیت می کنند، می توانند با انجام فعالیت های فوق برنامه و امتیازات متعدد برای والدین و کودکان، شهریه مورد نظر خود را تصویب کنند. هرچه برنامه هایی که مهد کودک کرج برای کودکان تنظیم می کند بیشتر باشد، مسلما شهریه مورد نظر مهد کودک در کرج نیز بالا تر است.

وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com تمامی سرگرمی های مرتبط با کودکان را مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی بادبزن / کاردسیتی پاریس / کاردستی جدید

 

ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. بنابراین شما می توانید با همراهی کردن کودکان خود در این راهف این خلا را برای آن ها پر کنید. انتخاب یک طرح جذاب برای ساخت کاردستی می تواند اشتیاق فرزند شما را به ساختن کاردستی بیشتر کند. به عنوان مثال طرح و ایده ساخت کاردستی بادبزن می تواند طرحی هیجان انگیز برای کودکان باشد.

کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش هستند تا اطلاعات بیشتری درباره ی محیط اطراف خود به دست آورند. به همین دلیل ساخت کاردستی پاریس می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی پاریس است به او اطلاعاتی درباره ی پاریس زیبا بدهید تا از این راه اطلاعات عمومی فرزند خود را نیز افزایش داده باشید.

کاردستی پاریس یکی از طرح ها و ایده های جذاب برای ساخت کاردستی کودکانه است که می تواند برای فرزندان شما بسیار جذاب باشد. از آن جایی که کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال علاقه ی بسیار زیادی دارند، انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب که مطابق سلایق آن ها باشد و به روحیات اشان نزدیک تر باشد می تواند ترفندی جذاب و هوشمندانه باشد تا در نهایت بتوانید با کمک ساخت کاردستی و انجام اینگونه سرگرمی های کودکانه، فرزندان خود را برای ساعاتی در دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید.

یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید.



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی مکعب بی نهایت / کاردستی موتور / https://www.voolak.com

 

برخی از کاردستی ها بسیار خلاقانه طراحی شده اند و برای کودکان و حتی بزرگ تر ها جذاب اند. کاردستی مکعب بی نهایت هم یکی از این نوع کاردستی ها است و کودکان برای ساخت ان حوصله بسیاری را خرج می کنند. زیرا نتیجه این کاردستی، بسیار جذاب و هیجان انگیز است. با ما همراه باشید تا کاردستی مکعب بی نهایت را بسازیم و کودکان خود را تشویق به ساخت کاردستی های بهتر کنیم. شاید ساخت کاردستی ساده مکعبی بی نهایت باعث شود کودک به خلاقیت و استعداد بیشتر و بهتر تشویق شود.

همانطور که گفته شد یکی از جذاب ترین کاردستی ها که حتی برای بزرگسالان نیز جذاب و جادویی است، همان کاردستی مکعب بی نهایت یا جادویی است. کودکان با کشیدن این کاردستی ها احساس خوبی پیدا می کنند.  کاردستی مکعب بی نهایت از آن جایی که می تواند برای کودکان جالب باشد تخیل و خلاقیت آنها را نیز افزایش می‌دهد. پس از ساخت کاردستی مکعب بی نهایت، با نشان دادن آن به بزرگتر ها حس بزرگ بودن به کودک دست می دهد و همین حس موجب رشد رفتاری او در میان اجتماع می گردد.

کاردستی موتور می تواند برای بازی استفاده شود یا به عنوان کادو به دیگران هدیه داده شود. کاردستی موتور که به دست کودکان ساخته می شود ارزش معنوی بسیاری دارد زیرا ساختن آن کار راحتی نیست و کودک می تواند با آن احساس بزرگ بودن داشته باشد. کاردستی موتور که برای پسران جذابیت بیشتری دارد می تواند اعتماد به نفس آن ها را افزایش دهد و به نوعی به هم سالان خود ثابت کنند که از پس کار های این چنین بر می آیند. کاردستی موتور می تواند حس خلاقیت را در کودکان پرورش دهد و تخیلات آن ها را بر انگیزدو با یان موتور میتوان به هدف های بزرگتری فکر کرد مثلا موتوری حکه آرزوی داشتن آن را دارند را بسازند تا در نهایت زمانی که توان خرید آن را داشتند به خود ببالند که موتور کودکی خود را خریدند.

با مراجعه به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com می توانید به همه ی سرگرمی هایی که برای فرزندتان مفید است، به راحتی و کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی دریم کچر / کاردستی کاکتوس / وولک

 

بهتر است بدانید که کودک شما زمانی که ساخت کاردستی دریم کچر را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است. همچنین اکثر کاردستی ها به کمک نیاز دارند و گروهی ساخته می شود بنابراین اگر کودک شما هنگام ساخت کاردستی دریم کچر از شما یا دوستان خود کمک بگیرد، این امر باعث تقویت روحیه ی کار گروهی در فرزند شما می شود. به همین دلیل است که در مهد کودک ها به کودکان ساخت کاردستی را آموزش می دهند تا دوستان جدیدی در مهد کودک پیدا کنند. یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی دریم کچر به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است.

طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. ساخت کاردستی های متنوع کودکانه و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به ساخت کاردستی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی کاردستی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود.

وولک یک وبسایت کودکانه است که در برداشتن نقاشی و کاردستی های متنوع و جذاب برای کودکان، می تواند کودکان شما را تا ساعت ها سرگرم کرده و اموزش های متعددی را برای آن ها در بر داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی تیر کمان / نقاشی کامپیوتر / نقاشی

 

از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقه ی بیش تری دارند شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی تیرکمان آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید. حتی اگر کشیدن نقاشی تیرکمان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندتان سخت بود می توانید در مراحل ترسیم نقاشی تیرکمان به کودک خود کمک کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های فردی علاقمند هستند.   همچنین شما می توانید با آموزش نقاشی های کودکانه مانند نقاشی تیرکمان به افزایش اعتماد به نفس کودک خود نیز کمک کنید. زمانی که فرزند شما نقاشی تیرکمان خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در فرزند شما می شود.

به عنوان مثال طرح نقاشی کامپیوتر می تواند برای کودکان طرحی هیجان انگیز باشد و آن ها را به وجد بیاورد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی کامپیوتر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد و به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی کامپیوتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودک یعنی اعتماد به نفس می شود.

همانطور که به احتمال زیاد می دانید اعتماد به نفس کافی تاثیر زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. حتی اگر شما از نقاشی کامپیوتر فرزند خود نیز انتقاد کنید، این کار باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی کامپیوتر در وولک به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی سیب زمینی / نقاشی یخ / وولک

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید.

زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی یخ خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی یخ کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

نقاشی های کودکانه و تاثیرات هر یک از ان ها روی کودک خود را در وبسایت وولک دنبال کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی جارو / کاردستی کراوات / https://www.voolak.com

 

کاردستی یکی از سرگرمی های هنری است که از گذشته تا به امروز در بین کودکان جذابیت و محبوبیت خود را حفظ کرده است چرا که کودکان و به طور کلی تر انسان ها به طور غریزی و ذاتی به ساختن و خلق کردن علاقمند هستند و ساختن کاردستی نیز ارتباط مستقیم با این نیاز انسان ها دارد. ساخت کاردستی معمولا به صورت گروهی در مدرسه ها، مهد کودک ها و ارگان هایی که آموزش و سرگرمی را به طور همزمان برای کودکان پیش می برند، انجام می شود. اما کودکان امروزی در سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند به انجام فعالیت ها، سرگرمی ها، تفریحات و بازی های گروهی با دوستان خود بپردازند. همچنین بهتر است بدانید که ساخت جارو بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی جارو که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند.

کودکان امروزی به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین شما با انتخاب یک طرح جذاب کاردستی مانند کاردستی کراوات می توانید کودک خود را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید. همچنین ساخت کاردستی کراوات یا هر کاردستی کودکانه دیگری به تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک شما کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شما ساخت کاردستی کراوات خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از ویژگی های شخصیتی مثبت او یعنی اعتماد به نفس می شود.

کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متنوع تری را در وبسایت وولک https://www.voolak.com می توانید برای فرزندان خود ببینید و آن ها را تا ساعت ها به راحتی سرگرم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()