نوشته شده توسط : radin

برقراری امنیت در دنیایی که زندگی می کنیم حرف اول را می زند. شرکت هایی که سیستم های امنیتی تولید می کنند، همواره با به کار گیری آخرین تکنولوژی ها و فناوری ها، سعی در ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت و امنیت برای ساکنین کره خاکی دارند. اما مسئله اینجاست که هر قدر تکنولوژی های سیستم های امنتی بالاتر می رود، راهکارهای بر هم طن آن برای ایجاد ناامنی نیز ارتقا می یابد و حواس جمع برای برقراری امنیت یک نیاز فطری است.

داهوا به عنوان دومین کمپانی بزرگ تولید سیستم های امنیتی و نظارتی در سراسر دنیا، همواره محصولاتی را وارد بازار امنیت جهانی کرده که تحسین رقبایش را نیز برانگیخته است. دوربین تحت شبکه داهوا یکی از همان محصولات است. فناوری هایی که داهوا برای تولید این دوربین مدار بسته و تجهیزات وابسته اش به کار گرفته است، مدار جدیدی از امنیت را وارد دنیای تکنولوژیک کرد.

داهوا وان به عنوان یک مرکز و مرجع معتبر در فروش محصولات امنیت داهوا، آماده خدمت رسانی به تک تک شما عزیزان است. برای دیدن تنوع محصولات شما به دیدن وبسایت مجموعه دعوت می نماییم. دوربین آیپی داهوا، نوعی دوربین مدار بسته دیجیتال است که داده های کنترلی را دریافت کرده و از طریق شبکه برای دستگاه ضبط کننده ارسال می کند.

از موارد آسیب پذیری دوربین نظارتی و امنیتی داهوا می توان به دور زدن احراز هویت آن اشاره کرد که بر بیش از 30 مدل دستگاه تاثیر می گذارد؛ در صورت سواستفاده از این باگ در دوربین مدار بسته داهوا، دوربین به مهاجمان اجازه می دهد تا با ساخت بسته های داده مخرب، احراز هویت دستگاه را دور بزنند.

اگر با مطالعه معایب و مزایای این محصول، هنوز هم قصد خرید از این برند معتبر را دارید، می توانید برای دیدن لیست قیمت دوربین مدار بسته ای پی داهوا کلیک کنید و محصولات امنیتی داهوا وان را مشاهده نمایید.

داهوا وان هم چنین برای سازمان ها و مجتمع های بزرگ که برقراری امنیت در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است اقدام به فروش پکیج دوربین های مدار بسته در تعداد مختلف نموده است. لیست قیمت پکیج دوربین مداربسته داهوا نیز در وبسایت این مجموعه موجود بوده و برای خرید می توانید به آن مراجعه نمایید. برای نصب و اطلاع از تعداد دوربین و تجهیزات مورد نیاز خود می توانید با کارشناسان داهوا وان در تماس باشید. داهوا وان علاوه بر مشاوره های رایگان و مناسب، در نصب نیز یاور شما خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 | نظرات ()